saç protezi rolex replika saat ساخت انیمیشن 9 ماهه از تخیل تا حرکت
سه شنبه 04 تير 1398

دپارتمان گرافیک انیمیشن | ساخت انیمیشن 9 ماهه از تخیل تا حرکت

مجتمع فنی تهران نمایندگی نارمک

انیمیشن ها روش ها و تکنیکهای ساخت بسیار گوناگونی دارند که یکی از این روش ها استفاده از کامپیوتر است. انیمیشن های کامپیوتری با استفاده از نرم افزار های مخصوص ساخته می شوند که این نرم افزار ها می توانندzbrush،Maya،After effect،tvpaint،anime studio،poser و بسیاری از نرم افزار های دیگر باشند که هر کدام معمولا کاربرد و برتری خاصی نسبت به دیگر نرم افزار ها دارند . انیمیشن ساز یا انیماتور باید به زیباترین شکل ممکن و در سریع ترین زمان انیمیشن خود را بسازد، لذا برای این کار از روش های مختلف و نرم افزار های گوناگون می توان استفاده کرد.

انیمیشن ها کاربرد های گوناگونی دارند، از قبیل: تهیه تیزر های تبلیغاتی، برنامه های علمی آموزشی، جلوه های ویژه یا انیمیشن ترکیب شده با فیلم، ساخت انیمیشن برای سرگرمی کودکان و نوجوانان، ساخت محیط های شبیه سازی شدهﻯ واقعی، ساخت بازی های کامپیوتری و...

این دوره شامل 9 ترم بوده که 9 ماه به طول می انجامد.

 

پکیج انیمیشن با اصول پویا نمایی شروع می شود و با آموزش نرم افزارهای مختلف ساخت انیمیشن پایان می یابد. در ادامه سرفصل دوره های موجود در پکیج را مشاهده می کنید:

اصول پویا نمایی

تاریخچه و سبک شناسی انیمیشن
آشنایی با تکنیکهای طراحی و ساخت انیمیشن (paper animation-cout out-stop motion-pixelation)
آشنایی با نرم افزارهای (2d(tvpaint- برای طراحی انیمیشن و طراحی فضا
طراحی شخصیت و اصول شخصیت پردازی بصورت کارگاهی
نمایش انیمیشن
آشنایی با اصول جان بخشی یا Animate - اصول دوازده گانه انیمیشن
ایده پردازی و فیلم نامه نویسی
پبش تولید و انتخاب کانسپت و طراحی استوری بورد و استوری ریل
اندازه و نما و آشنایی با دوربین و نور پردازی

فتوشاپ

آشنایی با محیط برنامه
معرفی فرمتهای تصویری و کاربرد آن
آشنایی با مفهوم انتخاب آشنایی با لایه بندی در فتوشاپ
آشنایی با ابزارهای انتخاب پیشرفته کاربا Transform
کار با ابزار قلم و تنظمات آن
کار با ابزارهای متن کار با MASK

After Effects

آشنایی با محیط کاربری ذخیر ه سازی پروژه - استفاده از افکت ها ورود و خروج فیلم وعکس وصدا و ... استفاده از روش تخته سنجاق و
تولید انیمیشن کات اوت و آشنایی با ساخت ریل جهت پیش تولید تیزرهای تبلیغاتی
ساخت موشن گرافیک Motion graphic
تولید فیلم با استفاده از فریم عکس آشنایی با پنجرهآشنایی با لایه ها و قرار گیری افکت ها در داخل هم مرتب سازی موضوعات و پروژه نورپردازی
کار با فریم های کلیدی تدوین در افتر افکت- شرح پنجره لایهایجاد انیمیشن حرکت توپ
آشنایی با افکتهای تغییر دهنده - کار با افکتهای تصحیح فریم کار با افکتهای جلوه های طبیعت - کار با افکتهای ذرات particle
ساخت افکت انفجار- ساخت افکت حرکت سیارات - کار با افکتهای تصحیح رنگ - کار با ماسک ها - کروماکی و حذف صحنه های دلخواه
آشنایی با ساخت استوری برد کار با دوربین - track matt

کار با Nullobject - کار با Parent-آشنایی با افکتهای صدا - سینک صدا و تصویر
انیمیشن نوشته ها- نورپردازی پیشرفته - ایجاد سایه - حرکت موضوعات با ریتم صدا
دوربین گذاری و حرکت سه بعدی - ساخت حرکت پروانه - باز شدن گل و بوته
سینک حرکت موضوعات با صحنه Trackmotion - کار با خروجی و تنظیمات آن
آشنایی و استفاده با اجرای پلاگینهای Element 3d - Mash -Trapcode Magicbullet - Redgiant
کار باافکتهای آماده کامپوزیتوربرای کلیپهای ویدیویی و ووله های تلویزیونی

Zbrush Beginner to Advance

آموزش نرم افزار زیبراش zbrush
آموزش طراحی با براشهای حکاکی برای طراحی جمجمه و چهره
آموزش استفاده از لایه های نرم افزار زیبراش
نحوه استفاده از آلفا و بافتهایی که در نرم افزار زیبراش طراحی میکنیم
شناخت آناتومی بدن وقرار گیری عضلات ...
وارد کردن آبجکتها به نرم افزارهای دیگر سه بعدی
نحوه فرم دهی به اجسام و تغییر آنهاایجاد سطوح سخت و نرم

طراحی جواهرات و خراتی روی چوب با براشهای متعدد
تبدیل اجسام یا کاراکترهای high polyبه low poly با استفاده از ریتوپولوژی آموزش
zsphere و طراحی اشکال مختلف و طراحی کاراکتر ...
گرفتن uv map با امکانات ساده و صرف زمان کوتاه
آموزش زیبراش با گرایش بازی یا انیمیشن
paint کردن بافت و تکسچر بر روی کاراکتر و موضوعات که در خود نرم افزار زیبراش طراحی شده است یا وارد کردن موضوعات از دیگر نرم افزارها و رنگ آمیزی آنها
رندر ونورپردازی و قرار دادن جنسیت و متریال بر روی اجسام
معرفی کار در قالب یک ویدیو بعنوان رزومه نمونه کار...

Real Flow

شناخت فضا و کار با کنترلر ها
ایجاد rigid body , passive ,soft اجسام نرم و سخت
ریزش مایعات در ظرف
شبیه سازی سیل و رودخانه
Export to maya to mentalray

Maya1

اصول مدلسازي 3D
تنظيمات محيط کار
طراحی اشیاء ساده واصول طراحی 3بعدی در 4پنجره کاری
طراحی کاراکتر هر یک از هنرجویان بر طبق داستان انتخابی
طراحی کاراکتر 3دی از روی رفرنس ها یا طراحی های خود هنرجویان با ابزارهای
nurbes ,polygon,subdiv
sculpt geometry
مدلسازی با Toolkit maya

کار با پنجره متريال و نسبت دادن به کاراکتر وایجاد بافتهای نرم و برجسته
ایجاد متریالهای شيشه و چوب و فلز در مايا، ساخت متريالهاي کاراکتر
طراحی محيطی که داستان در آن رخ میدهد
کار با ابزار paint effect و ایجاد چمن و درخت و باران و زیر دریا و تمام موضوعات طبیعی جهت طراحی محیط های خارجی
اصول کار باuvو پنجره هاي تنظيم، طراحی و ساخت مدل چشم با تکسچر و نود های hypershade
مدلسازی high poly low poly
انتقال uv به نرم افزار فتوشاپ و ایجاد بافت برای محیط و کاراکتر
ایجادbump map , normal map, displase map
آماده سازی کاراکتر جهت انیمیت و ریگ کاراکتر

Maya2

rig animate
ریگ انیمیت
تنظيماتtime slider، تمرین بر روی حرکت توپ (سبک-سنگین-نرم)
استفاده از Set driven key
joint ، ايجاد مفصل براي کاراکتر، کار با پنجرهSkeleton
ایجاد ik fk
قرار دادن کنترلرهای حرفه ای بر روی کاراکتربوسیله constrain
ایجاد قابلیت حرکتی برای کاراکتر (ریگ پا و دست و صورت)میتوانید بدن کاراکتر را حرکت بدید
ايجاد حرکت راه رفتن دویدن صحبت کردن بر روي کاراکتر

دايناميک، ايجاد حرکت مو و لباس
ايجاد جسم نرم ، ايجاد پارچه
شبيه سازي دریا و زیر دریا
شبيه سازي برف
شبیه سازی شکستن و خورد شده دیوار یا زمین
تکرار و انبوه سازی کاراکترها بوسیله instance کردن particle

Maya3

خروجي و تنظيمات نهايي انيميشن
انواع نور و کاربرد آنها ، نورپردازي ، ايجاد نور بر روي صحنه ، ايجاد سايه ها
آشنايي با دوربين ها و استفاده از DOF
آشنايي با نورپردازي غيرمستقيم،causticsandillumination
Final gather
آشنايي بانور پردازي محيطيmental ray
آشنايي با رندر لايه اي، پروژه عملي
Render pass
سایز رندر و فرمتهای خروجی

 

مشاوره و ثبت نام
77203060
داخلی 212

مجتمع فنی تهران نمایندگی نارمک

نام دوره پیش نیاز مدت (ساعت) شهریه (ریال) سرفصل کلاس ها

ساخت انیمیشن 9 ماهه از تخیل تا حرکت

- 330 55100000 سرفصل لیست دوره های در حال شروع